loveubaby Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Sønnen min har utslett på tunga og gråter og bærer seg fælt.Legen tror det er virus.Redd for munn hånd og fot syken.jeg er gravid er det farlig for gravide eller babyen i magen mener jeg?Superengstelig og håper at noen svarer meg.
Storebror & Lillesøster Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Det lurer jeg også på,er gravid og har en på snart 2 som har fått masse blemmete utslett,kan det være det har vært hos legen,men fikk en krem mot eksem,men mener det må være noe annet. Kom i forbindelse med feber.
Jajun Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 hei:) eg hadde dette for ei stund sia.husker ikkje heitl kor langt eg var komt da. men det legen og jordmora sa til meg var at om det hadde vært mindre enn 6 uker til fødsel ville dei tatt avføringsprøve av meg, for å være sikker på at det var ute av kroppen til fødselen. det som kunne skjedd om det ikkje var ute av kroppen til fødselen var at barnet også var smittet, og ikkje hadde fått danna seg anti stoffer. og da ville babyen fått ekstra oppfølging når den ble født. men det skal ikkje være farlig for verken gravide eller ufødte babyer utenom i dei 6 siste ukene. legen sa til meg at det faktisk var mildere enn en vanlig influensa
camillaen Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Hei! Sønnen vår på to hadde dette da jeg var i uke 20, det er ikke farlig, men for å slippe å bli syk fikk jeg til råd av legen å være ekstremt renslig i forhold til bleieskift, da dette oftest smitter gjennom avføring...
loveubaby Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2008 Takker for alle svar jeg har fått.Nå er jeg roligere og gutten min er på bedringens vei og klager ikke på vondt på tunga idag.Jippi.Inatt skla jeg sove goooodt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå