Gå til innhold

tar de ikke GU på 6 ukerskontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på det i dag, og var egentlig forberedt på det ettersom de var i tvil om det lå igjen noe av morkaka inne i meg(men dette finner de kanskje ikke utav på en GU uansett? jeg har også noen sting jeg trodde de skulle sjekke, men nei. kjeinte ikke på meg eller noe. tok en blodprøve og fikk resept på minipillen. hmmm.... kanskje litt dumt å ikke spørre å da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her var det GU på 6-ukerskontrollen. men det var det også på første svangerskapskontroll, så legen min er nok litt "gammeldags."

Skrevet

Det er ikke gammeldags, men veldig lurt å ta GU på 6-ukers kontrollen. Fordi det ofte forekommer celleforandringer under et svangerskap!

Skrevet

celleforandringer? hva skjer da? er litt ny i dette jeg:)

Skrevet

Legen hadde ikke tenkt å gjøre det på meg, men jeg ba om å få det. Mest fordi det var 3 år siden sist :)

Skrevet

marioo: celleforadringer KAN vært forstadium til livmorhalskreft, men veldig mange har celleforandringer som er helt uskyldig. Men bare be om fastlegen kan ta en celleprøve fra livmorhalsen (anbefales hvert 3.år), evt oppsøk en gynekolog (koster mer) som kan gjøre jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...