marioo Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 jeg var på det i dag, og var egentlig forberedt på det ettersom de var i tvil om det lå igjen noe av morkaka inne i meg(men dette finner de kanskje ikke utav på en GU uansett? jeg har også noen sting jeg trodde de skulle sjekke, men nei. kjeinte ikke på meg eller noe. tok en blodprøve og fikk resept på minipillen. hmmm.... kanskje litt dumt å ikke spørre å da.
mamarama og lille banan Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 her var det GU på 6-ukerskontrollen. men det var det også på første svangerskapskontroll, så legen min er nok litt "gammeldags."
Tante Bassa Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Det er ikke gammeldags, men veldig lurt å ta GU på 6-ukers kontrollen. Fordi det ofte forekommer celleforandringer under et svangerskap!
marioo Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2008 celleforandringer? hva skjer da? er litt ny i dette jeg:)
Sebbelita Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Legen hadde ikke tenkt å gjøre det på meg, men jeg ba om å få det. Mest fordi det var 3 år siden sist
lillespire08+10 Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 marioo: celleforadringer KAN vært forstadium til livmorhalskreft, men veldig mange har celleforandringer som er helt uskyldig. Men bare be om fastlegen kan ta en celleprøve fra livmorhalsen (anbefales hvert 3.år), evt oppsøk en gynekolog (koster mer) som kan gjøre jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå