Anonymor Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg taklet ikke det i det hele tatt. En uro lå i kroppen min hele tiden... Jeg fikk nesten ikke sove.. Selv om alle mente at det var til det beste, klarte jeg ikke slå meg til ro med at slik skal det være. For tidlig. Mest for meg. For henne spiller det ingen rolle. Så jeg spurte pent, kan hun flytte inn igjen? Han svarte : spiller ingen rolle for meg. Så nå er hun tilbake igjen. Ved siden av sengen min, står en sprinkel seng. Oppi finner man verdens vakreste jente. Mammas lille skatt, og pappas øyensten. Hun flyttet ut av rommet vårt på mandag, og inn på eget rom. Gardinene ble hengt opp, å et jenterom ble skapt. Men et urolig mammahjerte fikk ikke sove, selv om det absolutt ikke hadde gjort noen skade. Alle hadde nok sovet bedre om lillemor forble på sitt eget rom, men jeg fikk litt hjertesorg, å i kveld hentet vi henne tilbake. Skal få sove på Mamma og Pappas rom til over jul. Litt flaut, men veldig beroligende for meg da:) Jeg kan bare åpne øynene forsiktig , å der ligger hun, min lille svane sover så søtt og så godt.... :-)
Duracella Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Ja kos deg, du! Spiller ingen rolle hva andre sier. de er faktisk små bare en gang.... og det er koselig å ha de så nære.
Trulte76 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 gammel er hun da? jeg vil nok ha lillegutt på rommet til han er 1 år..blir så tomt på en måte Kjekt å ha de nære når de er så små.Skjønner deg godt jeg.
Gulljenta mi:) Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Skjønner deg kjempegodt og jeg tror absolutt at hun er tryggest på deres soverom. Min lille skatt ligger trygt på vårt soverom også.
Gulljenta mi:) Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Bare noe tull at små babyer skal ligge på eget rom, spør du meg....De trenger trygghet og trygghet er hos foreldrene, ikke eget rom...
Nattinatta Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Akkurat det kommer jo litt ann på da.. Noen sover faktisk bedre på eget rom. Kan gjelde både foreldre og barn. Her har lillegutt sovet på eget rom fra han var litt over 1 mnd. Og det fungerer kjempe bra! Flyttet han inn 1 natt for han begynte å tulle litt om natten. Men da sov INGEN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå