Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. min datter blir 2 år i april og bæsjer av og til på do. sier ifra noen ganger. men er ikke dette tidelg?? er det vits liksom og prøveog få henne tørr?? hun tisser liksom ikke... sier ikke fra når hun må det. bare bæsje... erfaringer???

Skrevet

Min på 20 mnd sier også ifra når hun må bæsje, og hvis vi rekker do, får hun bæsje der. Hun tisser på do hver morgen og kveld. Men vi gidder ikke å stresse med bleieslutt nå. Vente til hun fyller 2 iallefall. Hun sier jo ifra oftere og oftere, så vi kan jo håper. Har sett flere 2åringer som ikke bruker bleier på dagtid.

Skrevet

så bra:) håper på flere innlegg fra andre erfarnger også:) men godt å høre din har et sånn også:)

Skrevet

Det er ikke så mange år siden det var helt normalt å være tørr når man var 2år og unormalt å bruke bleie på dagtid når man var 3år, så jeg ser ingen grunn til ikke å intensivere dotreningen når hun er så flink allerede.

Skrevet

Min datter er 18 mnd og har sagt i fra av og til i ca 2mnd nå når hun må på do. Da lar vi henne sitte litt, og det kommer enten det ene eller andre. Vi presser henne ikke, men hun får lov når hun vil. Tenkte kanskje vi kan håpe at hun er bleiefri på dagtid til sommeren vis det fortsetter sånn

Skrevet

Min gutt har bæsja på do siden han var 11 mnd. Han er nå snart 15 mnd å sier faktisk bæsj for å si ifra når han må bæsje. Når han sitter på do å han tisser i tilleg, sier han også tiss.....

Hadde ikke orka å stresset me bleieavvenning nå på vinterstid når hun ikke sier ifra når hun skal tisse. Du kan jo gi henne mulighet å gå med truse f.eks mellom middag å kvelds ( slik startet det med jenta mi) å se om hun forstår at hun må også tisse på do.

Jenta mi ble bleiefri for nøyaktig 3 uker siden. Har verken bleie på om dagen eller natta. Hun er 2 år og 7 mnd, å slik jeg har forstått det så er det "tidlig" med tanke på at hun ikke har på natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...