Gå til innhold

ikke akkurat angst... enda iallefall..

Anbefalte innlegg

er ikke så langt på vei,å har en sønn fra før på snart to.. min forrige fødsel er friskt i minne å det var ingen koselig opplevelse..tipper jeg blir mer nervøs jo nærmere termin jeg kommer... et godt stykke til sykehus,å der er ikke mulig å få smertelindring annen enn lystgass.. har ikke lyst på keisersnitt heller men bare mer lindring. fødselen stoppet opp å riene avtok ved 9 cm åpning.... nå er jeg bare spent på hva som skal skje denne gang..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139274476-ikke-akkurat-angst-enda-iallefall/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Fjompmina!

Ut fra nicket ditt tror jeg jeg vet hvem du er. Gratulerer med bebissen i magen! Skal ikke si noe...

Til trøst: Du har hele tida valget frem til selektering om du vil legges inn i Bodø. DER har de epidural. Selv skal jeg på lokalsykehuset, men angrer at jeg ikke valgte Bodø. Har hatt så mye kynnere nå, så jeg begynner å huske fødselssmertene veldig godt, og gruer meg skikkelig. Allikevel, vi er andregangs! Dette skal gå kjapt og greit. Dessuten setter de kjapt et riedrypp også på lokalsykehuset nå dersom ting skulle stoppe opp. Det gjorde de ikke for fire år siden da jeg fødte, og neppe for to år siden heller.

Klem fra ho med madrassen og bøtta;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...