Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 ...vogna våres nå! Har en Brio Sing, og er igrunn veldig fornøyde. MEN, den piper i alle butikker! Jeg må stoppe å forklare meg hver gang jeg går ut av en butikk, for folk tror jo at jeg stjeler! Dette skjedde helt plutselig, og jeg har dobbeltsjekket posen hans 100 ganger for at det ikke ligger noe oppi der, men det gjør det ikke. Skjønner det ikke?! Er det fler som har samma problem, eller?
Ildfluå Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 JA! Dette kjenner jeg til! Det er flaut, enkelte butikker kjenner meg igjen nå med vogna. Men nå er det egentlig en god stund siden sist det skjedde, så kanskje det gir seg? Det verste er at det har skjedd ned begge våre vogner. En teutonia og en paraplytrille maclaren. Noen har sagt at de har opplevd det før, i en butikk sa de at det kunne være noe magnetisk. Jeg har prøvd, og virker som om det er hjula som gjør det. Har tenkt om det kan være varmekablene som lager noe pes mens de står der. Men men, du kan håpe det gir seg etterhvert. Tydeligvis er det ikke sammenheng med merke da
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Hmmm, nei da er det nok ikke det! Men, det er jo kjempeflaut da! Alle bare stopper å glor, og jeg må stå der å forklare meg til de grader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå