minni09 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 jenta vår er veldig rød særlig under munnen. jeg tror det kommer av at hun bruker en del smukk i tillegg til sleving ved tannutbrudd. Da blir det vått under smukken, og det er vel ikke noe særlig nå om vinteren. Har sagt ifra i bhg at de må begrense smukk bruken. Men har du et tips til en god krem jeg kan smøre på??
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Vi bruker a-creme ute i kulda, den er skikkelig feit men trekker alikevel greit inn, fåes på apoteket.
Poteto Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 vi bruker ceridal! den er vannavstøtende. (slev i dette tilfelle) kjempe god.
Mammapudding Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Smører med sinksalve hver kveld, har blitt mye bedre etter ay jeg begynte med det:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 finnes en stick på apoteket til aderma.. dermalibour stick, kjempegod å bruke på sutt-utslett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå