herola Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 ...Hva smører dere med? Bruker kuldekrem - men blir ikke så myke av det...
anibe Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 A-creme fra apoteket. Huden blir kjapt flott av denne! Supert mot både tørr og sår hud, også i forbindelse med kulde. Ikke er den så fet, heller!
Frøken Freken Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hvis du ammer kan morsmelk være verdt å prøve!
*En rosa og en blå* Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Enig med Frøken Freken. Jeg har fått en kjempegod og dyr krem med en venninne av meg som er hudpleier, men det som virkelig gjorde susen, var morsmelk. Det beste er om du lar den stå litt i romtemperatur, slik at den skiller seg, og så bruker du kremfløten som blir flytende på toppen. Denne er super å bruke på tørre kinn! Jeg gjør det på snuppa omtrent annenhver dag nå, og så bruker jeg i tillegg den kremen jeg fikk av venninnen min når vi skal ut og gå tur. Kinnene hennes er nå silkebløte! ;-D
Helann og lillebror Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Locobase Repair (kjøpes på apoteket) funker superbra her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå