Nivea30 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Småen her er tydeligvis inne i en periode der han kniper igjen munnen til ALT av mat og drikke. Spiste før grøt morgen og kveld, er heldig nå hvis jeg får i han et par skjeer til hvert måltid. Frukt og middag nekter han plent å spise også. Ammer svært lite, han er ikke interessert i det i det hele tatt. Har pumpet og gitt han med sånn sprøyte, men det er lite populært. Blir smågal av dette, ungen kan jo ikke få mye næring i seg. What to do??
zikosmor:) Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 hvor gammel er h*n?vill ikke ha vann heller?di fleste barn har sånne perioder iallefall når det gjelder mat,går sikkert greit så lenge h*n får i seg nok å drikke,men kommer nok an på hvor lenge h*n holder på og hvor gammel h*n er.
Nivea30 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Takk for svar:) Han er 7 1/2 mnd. Får i han litt vann, men det er jo ikke noe særlig næring i vann, så blir litt bekymret. Vært sånn hele uken nå, er utrolig frustrerende å måtte kjempe for å få i han én skarve skje med mat før han bare snurper igjen. Huff...vet ikke hva jeg skal gjøre, får håpe det bedrer seg ganske snart da...
Sunniva78 har to små Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Er han normal i magen? Gutten min var slik en uke han også, noe av det mest frustrerende jeg har vært med på! Gruet meg til måltidene, og tårene mine trillet faktisk når han snudde seg vekk og knep igjen munnen etter 3 skjeer med grøt... Han hadde 1-2 diarèbleier om dagen, og legen sa det skyldtes en harmløs virusinfeksjon. Var vanlig at det gikk 7-10 dager før matlysten kom tilbake. Bare pass på at allmenntilstanden er fin, og at han har våte bleier. Så lenge de får i seg nok drikke er det ikke fare. Men jeg føler med deg ja!!!
Nivea30 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 Magen er forsåvidt normal ja. Blir jo ikke mange bæsjebleiene når han ikke spiser, men... Får prøve å gi litt vann. Synes det er merkelig, han virker jo helt pigg og fin ellers. Takk for alle svar.
zombie2be Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 jepp! min er snart 9 mnd og den siste uka har han bare spist 2-5 skjeer av grøten og vips så kniper han igjen:( frustrerende.. men så lenge han er seg selv ellers går det nok over. middagen går heldigvis ned på høykant da.. men litt lite å leve av på en hel dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå