Gå til innhold

noen med kjerringråd for og starte føsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt forskjell ja.. Jeg har termin 8. januar og selv om jeg er lei, så vil jeg at babyen blir en 2009-modell. For det første er det kjedelig å ha bursdag midt i julestria/julefeiringen og for at andre er det kjedelig å være minst i klassen (selv om å begynne på skolen et år senere er en mulighet for barn født sent på året).

I tillegg til de tingene som har blitt nevnt, har jeg blitt frarådet å vaske tak og annet som er høyere enn meg selv... så da kan du jo prøve det.

Lykke til:-)

Helt enig med deg, Nete74. Jeg har termin dagen før deg, og jeg håper småtten holder seg på plass i magen til vi skriver 2009. Ikke det at jeg tror jeg kan styre det da...hehe...men det er lov å håpe. Så her satser vi på rolig jule- og nyttårsfeiring, og så fødsel rett over nyttår en gang. :)

Men om du vil i gang: Har hørt både kanel (spise litt julegrøt på forhånd?) og sterkt krydret mat kan funke. Vet ikke om jeg tror så mye på disse kjerringrådene da, men det er jo lov å prøve. :)

Annonse

skulle jo gjerne hatt han inne til over nyåret her og men er blitt så lei av de hormonene som gjør meg ganske depr :( vil ikke ha det slik mer..

men dette med kanel.. skal det taes hver dag da eller? leste en plass man skal ta en spiseskje kanel :S og blande med litt vann og drikke det, står ikke noe om hvor ofte osv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...