mamarama og lille banan Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 jeg ammer, men må pumpe meg så pappaen kan gi flaske når jeg skal på forelesning. jeg pumpet meg i stad for å prøve, fikk da ut 70 ml. som gutten drakk opp glupskt på få minutter....det var ingen problemer med å få ham til å ta flaske første gang i hvert fall
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hei! Ser at vi har gutter fòdt pà samme dag :-) Jeg ammer, men de fà gangene jeg har gitt han mme, drikker han rundt 130ml. Han spiser hver andre time pà dagen.
mamarama og lille banan Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 så artig at de er født samtidig det ble litt lite med 70 ml da skjønner jeg, han drakk det jo opp så fort også. kanskje det går an å blande mm med mme? i tilfelle jeg ikke får pumpet ut nok?
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Hmm...Det vet jeg ikke altsà...Men du kan pròve à se om han liker det:-)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Det kommer vel an på hvor mange måltider de har i løpet av et døgn, vil jeg tro. Noen spiser lite og ofte, mens andre sjelden og mye. Minsten her er 10 uker og spiser ikke mer enn 70-80 ml i hvert flaskemåltid. Han spiser til gjengjeld fortsatt annenhver time...
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Gi han det du har av morsmelk også lager du morsmelk erstatning når du har ammet ferdig. Så lar du han spise det. Det har jeg gjort med min lille gutt og det har fungert bra.
mamarama og lille banan Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 ok da skal jeg kjøpe mme og ha i huset i tilfelle jeg ikke har fått pumpet meg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå