Lykkeliten86 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Vet at det ikke har noe her inne å gjøre, men var vel eneste plassen jeg kunne spør og da. så da lurer jeg på hvilket godteri jeg kan bruke i vinduet på pekkerkake veggen når jeg skal steike det ? for å få glass i det.... ! noen som skjønner og vet ? er det drops jeg skal bruke...eller for eksempel en seimann... hmm
2hærligegutter Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Vet at noen har kjøpt blande frukt drops knust de og så smeltet de. Har da helt det ned i "vinduet" for å la det stivne i der
rampete robin Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hva med å sette inn en ubehandlet gelatinplate som vindu etter at du har stekt? Skjære til platen slik at den passer akkurat inn i hullet.
Helann og lillebror Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Vi har prøvd både seigmenn og drops. Drops funker absolutt best!
aya75 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 I barnehagen bruker vi drops inni hjerte så det blir rødt transparent "glass".
Sjokoholikern Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Jeg bare helte smeltet sukker i rutene når veggene lå på bakepapir... Da ble rutene lysebrune og glinsende, men det er bedre enn sorte hull Kanskje gule drops kunne vært noe da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå