Gå til innhold

noen som har fått vite kjønnet uke 15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på ultralyd til neste fredag da er jeg ca 15+3!

lurer på om det går ann å få vite kjønnet da?

noen her som har fått vite kjønnet i uke 15??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi var på privat UL i uke 14/15. Han sa det var veldig, veldig lite da og var vanskelig å se. Ut fra det han så tippet han at det var en jente.

På ordinær UL i uke 19- 20 mente jordmoren dette 80% sikkert var en jente! Tror man absolutt skal ta det med en klype salt siden jente og gutt er ganske like så tidlig, men umulig er det ikke.

Lykke til(0:

Skrevet

hei!

Vi var på privat ultralyd når jeg var 14+1. Da sa legen at han var 98% sikker på at det er en gutt:) Han sa også at han aldri ville sagt noe om han ikke var 80% sikker på hva det blir. Fikk et veldig bra bilde av minsten da, han lå perfekt til. Men skal ikke si noe om at vi veit hva det blir på sykehuset i januar, bare for å dobbelt sjekke:)

Skrevet

var 15+3 med Eline på ultralyd. Jordmora var ikke i tvil.... å ut kom ei jente som ventet:)

Skrevet

Var hos gynekolog denne uka da jeg var 13+4, og han mente han kunne se på UL at det var gutt! Jeg syns det hørtes innmari tidlig ut, men han var ganske sikker....

Skrevet

Hei Hei.

Da jeg gikk gravid med min første, sa jordmora ved første Ul at det var en gutt.... Hadde så en ul på slutten av svangerskapet, og da såg legen ei jente... Jeg fødte ei lita jente. Tror det lønner seg å ikke henge seg sånn oppi hvilken kjønn det er.. For så feil kan en ta....

Jeg gledet meg over at det var en gutt, da vi ikke har hatt gutter i familien på 20 år, men når jeg var ferdig å føde, og fikk vite at det likevel var ei jente, ble jeg først litt sjokka, men selvfølgelig kjempeglad over å ha fått et friskt barn.Venter nå nr 2.

Svangerskapet er ulikt det første, jeg er mer kvalm og kaster opp. Det er umulig å si hvilket kjønn en får... Vær heller lykkelig for å være så velsigna over i det hele tatt få æren av å bære fram et barn, det er mange nok som sliter....

Skrevet

jeg er veldig lykkelig over å få bære fram et barn, tro meg jeg har en frisk gutt, men hadde ma sist sv.skap og har vært veldig bekymra denne gangen...jeg er først og fremst interessert i å vite om alt står bra til.. men det hadde vært veldig koselig å få vite kjønnet . planlegge navn , handle litt tøy som er rosa eller blått, rett og slett glede seg litt over de små tingene mens en kan.. =)

Skrevet

Ja, det aller aller viktigste er jo at alt står bra til med den lille. Det er jo derfor vi er på UL.

Skjønner deg veldig godt at du gjerne vil vite hvis mulig. For oss så ble det mer personlig på en måte når vi fikk vite kjønn. Da kan man tenke på navn, handle litt og se for seg ting man skal gjøre i tiden fremover. Og ikke minst synes jeg det er utrolig deilig og koselig å kunne si hun istedet for den!

Er veldig kos med alle de små tingene i ventetiden(:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...