Gjest Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Har hatt en MA, og gjennomførte en medisinsk abort hjemme for tre dager siden. Hadde mye smerter og blødde også veldig mye den dagen, men var i fin form etterpå. Men har fått nokså kraftige stikkende smerter ca i livmoren i dag, og lurer på om det er normalt? Noen som vet hvor lenge man kan være plaget av slike smerter i ettertid, og om det er farlig eller ikke? Har nesten ikke blødd noen ting etterpå heller, er det normalt? På forhånd takk for svar!
MMAA Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Hei! Dette höres ut som min forklaring av hvordan jeg haddedet etter min MA, jeg var nervös så jeg spurte min lege i etterkant da hun undersökte meg. Og hun sa at det var normalt. Jeg fikk stikkvis sterke smerter til og med 2-3 uker etterpå, i sammenheng med at jeg gikk på do,og i sammenheng med förste sex etter MA. Lykke til! Men få en gynekolog til å undersöke deg og si at alt er nromalt, mye bedre enn å gå å bekymre seg! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå