Gå til innhold

ENDELIG enklere å bestille billige smekker m.m. med navn eller annen tekst på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har www.lillemille.dk fått i orden VISA og Mastercard betaling. Jippi. Nå kan vi bestille billige smekker med navn på, og enkelt og greit betale med visakortet. Jeg synes de har utrolig bra kundeservice der, og når jeg har bestilt har jeg fått varene veldig raskt, selv om de sender fra Danmark. Mange bra julegavetips! :-)

Fortsetter under...

Skrevet

De ble ikke akkurat super billig. Jeg bet litt på den forige linken som var her. Kjøpte 3 stk til 35 danske, men de koster jo ikke mer enn 29,90 på name it. Ikke akkurat dyrt det heller

Skrevet

Men de på Name-it er jo så "vanlige", er kjempemange som kjøper dem. På lillemille kan vi jo velge og vrake i farger på både smekke og tekst, og kan variere med å skrive navn eller andre søte tekster på dem. Synes også det er kult at vi kan kjøpe bodyer, gensrer m.m. med valgfri tekst på. :-)

Skrevet

Jeg har handlet MASSE på Lillemille, og er superfornøyd med det jeg har fått og ikke minst servicen! :D

Her bytter vi smekker 4 ganger daglig (frøkna spytter!), så vi synes det er stas med en del forskjellige. Og fine julegaver ble det også. ;)

Skrevet

har sett henne her inne av og til, og da har hun nevnt at blir det over 200kr kan hun skrive gave på..sånn jeg forstod det..

jeg bestilte 3 siklesmekker. Skulle ha bestilt flere ja..så blir nok ei bestilling til vil jeg tru

Skrevet

Pakkene mine kommer med danske flagget på, og uten kvittering oppi, så det ser ut som en gave. ;) Brukte 400,- sist jeg... ;P

Annonse

Skrevet

Jeg har også bestilt for mer enn 200, ingen problem! :-)

Skrevet

Dessuten koster jo smekkene bare 20 kroner dersom en ikke vil ha tekst på dem.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...