Gå til innhold

Quinny Zapp - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjøpt den, men ikke tatt den i bruk enda, så har sånn sett ikke så mange erfaringer. Men inntrykket så langt er at jeg ikke helt forstår at den kan gå som håndbagasje, for den er ikke sååå liten, og er også nokså tung syns jeg.

Så er jeg ikke helt fornøyd med at det ikke er liggestilling på den, så som reisevogn til barn under 2 år egner den seg ikke etter min mening, da bør de såfall være ferdig med dagsoving.

Angrer litt på at vi ikke kjøpte Titanium Breeze i stedet for, omtrent samme vognen, men den har liggestillinger.

Vi kommer til å bruke den til bilstolen nå i begynnelsen, men så vil den nok ikke bli brukt på et par år. Så føler ikke det er helt godt anvendte 1000 kr....

Zappen er genial som understell på bilstol. Er også kjempegrei shoppingtrille til å ha liggende i bilen.

Men den er ikke noe bra som eneste vogn på tur for barn som trenger å sove på dagtid.

Da er breeze mye bedre. Den har nesten full liggestilling, er lettere å slå opp og sammen, står av seg selv i sammenslått tilstand og har handlekurv inkl. Den blir litt bredere sammenslått, men synes allikevel at den er bedre.

Vi har hatt begge to, har nå i år brukt zappen med bilstol og breeze som vogn. Har nå solgt zappen.

Men den er bra altså, tar liten plass, er lett å trille og kjempefin. Det eneste er at den ikke kan legges ned i ryggen. Om man får den med som håndbagasje tror jeg varierer fra flyselskap til flyselskap.

Til mitt bruk er zappen genial, jeg har den liggende i bilen, perfekt når vi er på shoppingtur og barnet ikke vil gå mer.

Savner ikke liggestilling siden barnet mitt ikke trenger å sove i vogna mens vi handler.

Men....skjønner heller ikke at den kan gå som håndbagasje, med veske er den jo super å bære med seg, ikke noe problem uten veske heller, men den blir alikvel stor med veska på syns jeg.

Ville heller ikke hatt den som eneste ferietrille dersom barnet er avhengig av å sove på dagen.

Så må nesten se an sitt eget behov for trilla.

Annonse

Den går som håndbagasje på fly!! D har jeg sjekket:) Eneste trille som gjør det! Den er ikke sååå liten sammenslått nei, men går innenfor de målene de krever på flyet... Se nå på alle de som kommer dragende med stooore bager inn på flyene....lurer mange ggr på om de har mennesker oppi der de er så store.. hehe.

Jeg har en zapp, den er helt ok trille, men ustabil ! Kjøpte tilslutt en peg perego isteden, og om jeg får en baby til så kan jeg la hele bilstolen stå i peregoen istedenfor, den har jo bumperbar så vil jo "sitte fast" selv uten fester...

Dritt uten liggestilling, og det eneste fornuftige med den var jo at man kan kunne ha maxi cosi på den, men det klarer jeg fint å bruke peg peregoen til og...

Når det kommer til å fly med disse trillene så må jo alle reisetriller sendes ned ved gaten uansett, fikk ikke ta zappen inn på flyet, så da spiller det liten rolle hva slags trille jeg må sende ned ved gaten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...