Gå til innhold

vanlig fødsel eller keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting. Hvem er det som avgjør om du må ta keisersnitt? og i hvilke situasjoner må man ta det? Jeg har problemer med bekkenet og har hatt det i mange år. Lurer derfor på om det er noen som må vurdere om jeg er i stand til å føde normalt på grunn av de problemene jeg har. Er det noen som har erfaring på dette området? Går til kiropraktor, kan han ta en vurdering på min egnethet til å føde?

Fortsetter under...

Har egentlig ikke noe greie på det, men antar at det er lege på sykehuset som vurderer det. Spør kiropraktoren din hva han tror, han har sikkert vært borti det før.

Etter at jeg opererte bort en eggstokk for et par år siden(kikkhullsoperasjon) er jeg ikke i tvil om at det er bedre å føde på den vanlige måten. Ble kjempeoverrasket over at det gjorde så vondt, samtidig ble jeg overrasket over at fødselen gikk så greit (til tross for at legen kom og snakket gjennom fødselen med meg for at jeg ikke skulle få noen traumer etter den vanskelige fødselen)

Anbefaler derfor å føde naturlig (ikke nødvendigvis uten hjelpemidler, for jeg skjønner ikke hvorfor vi skal ha det mer vondt enn vi må), hvis du kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...