2 gutter og 1 jente Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 ble så fryktelig redd da pappan hans ringte fra badet og ba meg komme neg og jeg hørte lillemann gråte hysterisk. stakkars de var så fortvilte begge 2. gutten er 1,5 år og falt vell 120cm ned på flisene. men vi ringte legevakta og overvåket han hele natta. han er heldigvis helt fin så det gikk godt. det er så fort gjort. han hadde bare snudd seg for å skru på troppen for å slippe vannet ut av karret og vips så smalt det. kjente bare på hele kroppen hvor redd jeg var for skatten min, og jeg er så sjeleglad det gikk så godt som det gjorde.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Uff, ja det må være helt fryktelig.... kjenner jeg får helt vondt i magen bare av å lese det du skriver. Men det går jo som oftest bra.... selv om det ikke blir noe mindre skummelt av den grunn! Så bra at det gikk fint!
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 ja, jeg tror jeg var helt ute av kroppen min da jeg tok ungen min og klemte og trøstet på han. Har jobbet på ortopedisk avdeling på sykehus og tatt imot flere barn som har falt ned fra stellebordet. en av de var på avdelinga i 2 uker og han kastet opp all maten han fikk.... er så uendelig glad for at min lille mann var så heldig i uhellet.
MaybeAgain Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Uff.... kjenner følelsen langt nede i magen. Eldstejenta mi gjorde det samme da hun var ca 10 mnd - men landet heldigvsi på to dyner som lå dobbeltbrettet på gulvet ved siden av stellebordet. Snakk om tilfeldig og om flaks... Men jeg kjente på følelsen lenge; "Tenk om det ikke hadde vært dyner der.......". Heldigvis går det som regel veldig bra - men man føler seg som en forferdelig foreldre der og da og lenge etterpå. Du får trøste deg med at du er ikke den første som har opplevd det og at det var et uskyldig uhell... )
alvis Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Uff ja. Det er en grusom følelse. Min eldste gutt holdt på å falle fra stellebordet da han var ca 7 mnd. Jeg tok han før har falt ut men det var bare akkurat at det gikk. Samme kveld tok jeg vekk hele stellebordet. Så nr 2 har ikke brukt stellebord i det hele tatt. Jeg har kun skiftet på ham på baderomsgulvet!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Uffameg, det må være en helt forfedelig følelse, og sikkert spesielt for far her da! Banker i bordet her og håper jeg slipper å oppleve det men jenta mi, men det skjer jo så fort. Godt at det gikk bra med han da, har hørt om utrolig mange som faller ned fra stellebordet og det går jo som regel bra, men skummelt alikevel!
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 Ja, han var nok fryktelig redd for lillegutten sin. kunne se frykten i øynene på han. Vi ble så glade da han en stund etterpå begynte å le da han så lillebroren sin. åhh...det skal gå bra dette her tenkte vi nok begge to da. I dag har han vært sitt vanlige selv og jeg har satt så UTROLIG mye mere pris på rampestrekene hans i dag merker jeg!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Ja det er utrolig hva man tåler av rampestreker når de har vært utsatt for noe skummelt/ulykke, eller etter de har vært syke Bra at han er tilbake til sitt vanlige i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå