kleika Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 hej vi har 2 gutter på 1 og 5 der trenger pasning fra januar 09 jeg skal gå på skole i oslo og det må være samme sted de blir passet. og det må være muligt at komme dit med offentlig transport.de er begge søde og velopdragne gutter,men har et stort energinivå så de må aktiveres,men de er osse glade i stille aktiviteter på en regnfuld dag.om det er hvit eller mørk dagmamma ovs betyder intet for meg,jeg er selv dansk og kan stadig ikke snakke norsk :-). husdyr er heller ikke noe problem da vi selv har 4 av slagsen og røyking er ok med meg så lenge du røyker ute mens du har barnene det gjør jeg selv. det som er viktigt for meg er at du er ansvarsfuld og glad i barn. nogen der kjenner noen eller som selv vil passe vores 2 unger bare ring osse hvis du har spørsmål håper virkelig at vi kan finne noen tlf:95105322
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hei,jeg jobber som dagmamma,jeg bor på haugerud(T-bane linje 2),vis du har bil jeg kan hjelpe deg
wentovi Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Hei. Passer gjerne dine barn for deg. Har vært dagmamma i19 år så jeg har masse erfaring.Send meg gjerne en mail så du kan få mer informasjon. [email protected]
WiccanGirl Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Min mor er ledig dagmamma på Lindeberg i groruddalen. Er du interessert, så send meg en mail på [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå