Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 uten... evnt ha på sokker på utsiden. De ender med å få knærna oppunder armhulen likevel, så greit uten fot
Minnie Mom Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har alltid foretrukket med fot jeg da, fordi sokkene ofte faller av og så blir tottelottene kalde.. ;o)
Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Vi brukte alltid med fot
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Synes det er best MED fot jeg da, sokkene sitter så dårlig på er min erfaring:)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Vi kunne ikke bruke med fot, fordi hun bare sparket og sparket, så beina endte opp i samme foten på pysjen. En gang klarte hun faktisk å sparke gjennom selve stoffet på pysjen, den revnet rett og slett. Da må hun ha sittet fast, så etter det har vi aldri brukt med fot.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Med fot! Her sparkes sokkene alltid av...
Serial mom Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Brukte for det meste uten for, synes de krympa så fort, spesielt på beinlengden, så da var det bedre uten, for da varte pysjen mer enn 2 ganger i vaskemaskinen.
temine Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Med eller uten fot, bryr meg ikke. Det som er positivt uten fot er at de pysjene varer lenger, så når jeg kjøper dyre ullpysjer blir det uten fot. Også bruker jeg ullsokker på tottisene, enten pysjen har føtter eller ei. Ullsokkene MÅ ha snøring, hvis ikke sparkes de av:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 har brukt med fot til jonas helt siden han var baby. hadde et par uten fot, og brukte sokker- men funka ikke så bra siden han sparka de av seg. 10 måneder snart og sliter med å finne pysj med fot i størrelse 80/86 og oppover....
Grigri m/3 gutter Skrevet 11. desember 2008 #11 Skrevet 11. desember 2008 Vi brukte med fot til førstemann, han kunne ikke ha sokker på før han var 10 mnd eller noe, de datt bare av.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. desember 2008 #12 Skrevet 11. desember 2008 Vi fikk sånn "nattkjole/sekk" til guttongen da han var nyfødt. Kjøpt å¨Lindex. Den snører man sammen nedenfor føttene, så ligger babyen lunt og godt inni en sekk. Oppe er den som en vanlig genser med lange ermer. Inni brukte han en body alt etter hvor kaldt det var/årstid. Syns det var supert, og brukte kun den. Veldig smart når man skulle skifte bleie på natta, noe som skjedde endel ganger i begynnelsen. (les bæsje 10 ganger pr døgn...) KJøpte et par stykker til så vi hadde å bytte. Men de går visst bare opp til str 68. Etter det brukte vi pysj MED fot på ham. Lillemor brukte str 68 til hun var bortimot året hun, nå bruker hun ullbody og babysafe. BLir jo omtrent samme opplegget.
April07November09 Skrevet 11. desember 2008 #13 Skrevet 11. desember 2008 definitivt med fot vil jeg si. sokkene bare faller av og da blir de kald..
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. desember 2008 #14 Skrevet 11. desember 2008 Ullpysj uten føtter har vi brukt fra fødselen av.. Ingen sokker og snuppa har vært varm på beina hele tida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå