Gå til innhold

var hos legen i dag som mente jeg ville føde i løpe av helgen

Anbefalte innlegg

er kjempe spendt og veldig klar til å møte den lille gutten min. Har termin i morgen. Håper virkelig legen har rett. er det noen som har fått ignende beskjed og faktisk har født?? Har litt svak mensamerter i dag. men det har jeg hatt en god stund nå.

Fortsetter under...

Ja, det er jo fullmåne i morgen ;) Men kan jeg spørre hvorfor legen mente at du kom til å føde i løpet av helgen? nysgjerrig...Ble det sjekket åpning eller noe? Har en del mensensmerter jeg og... og vonde kynnere, så håper det skjer snart :)

Hun kjente på meg og mente det var begynt og modnes og sa av det at hun ikke trodde det var lenge igjen. hun sa ingen ting om åpning. Har ikke vonde kynnere enda, men håper at han kommer snart. Høres ut som om det er noe på gang hos deg også, Vi får krysse fingrene. masse lykke til.

Ehm, Jeg har gått med 2 cm åpning og vært supermoden i 4 uker nå, så ikke stol for mye på dette... Har termin nå på lørdag.

Ingen kan noengang garrantere når en fødsel vil starte.... så, ikke for å ødelegge for deg, men bare ikke bli for skuffa... Ok?

Lykke til når det skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...