Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva trenger jeg egentlig av klær på syden ferie? Ca 20 grader og med en liten tass som elsker å åle seg rundt...

Skrevet

Hva ville du hatt på ham hjemme om det var sommer nå og 20 grader.....?

Skrevet

Det vardet som var greie...I sommer brukte jeg mest bare bleie eller kortermet body.

Men siden han nå er veldig glad i å krype litt rundt syns jeg det virker litt...hva skal jeg si...ubhehagelig med så bar kropp =)

Høres sikkert ut som tidenes teiteste spørsmål...Men jeg stiller det alikevel =)

Skrevet

da jeg var i syden med småen gikk han for det meste i body og en tynn bukse når han var i solen for at ikke han skulle bli brendt. burde sikkert ha dekkende klær 20 grader er jo ikke så varmt at de kan gå i bare bleie! kan anbefale å ta med litt forskjellig kan bli kaldt utpå kvelden. så langarmede bodyer og tynne lette bukser/strømpebukser er mitt råd..

Skrevet

Langarmet bodyer, en liten jakke og lette bukser.

Vi var i november, og det var ganske kaldt på kveldene. Ta gjerne med en liten sommer pose eller gode tepper.

Som de andre har sagt er ikke 20 grader sååå varmt heller. Vi hadde oppi 25 grader, men det var for kaldt til å gå i bare bleie.

Skrevet

Gikk litt fort i svingene her i stad.

Hadde det så travelt. 20 grader er nok for kaldt for bare bleie, helt enig i det!!!

Det jeg vel egentlig lurte på er hva som er mest praktisk i forhold til at han kryper og skal være litt tildekket pga sol.

F.eks mer praktisk med en selebukse, eller en tynn heldress???

Takk for tips =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...