Flate pupper Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg er via familiebånd "forpliktet" til å gi gave til henne, selv om jeg ikke har lyst. Hører aldri et ord til takk hverken i posten eller når vi treffer henne. Sist jeg spurte moren hennes om hun hadde likt den forrige gaven (Bratz dukke) fikk jeg til svar at hun hadde ikke hatt tid til å bruke den ennå (da var det over et halvt år etter at hun hadde hatt bursdag). jeg må nesten sende noe (hun er min halvsøster) selv om vi ikke har noe spesielt med kontakt. PS. Må sendes med flypost, så er ikke åpen for hva som helst i størrelse... Takker!!
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Da hadde jeg gitt en gave til veldedighet i hennes navn og informert om det på et kort. Siden hun tydeligvis driter i hva hun får, så kan du jo heller gi penger til noen som trenger det
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Gavekort på et senter der hun bor? Overfør penger til moren og få henne til å fikse det. 11-12 åringer leker nok ikke så mye med Bratzdukker lenger. Har selv niese på den alderen og hun elsker gavekort da hun har våknet opp for shopping....
De tre gull Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Siden du nesten MÅ sende noe til henne som tross alt er din søster.. Anbefaler jeg Bjørn Borg undertøy. Faller alltid i smak hos 12 åringer. Klær fra Kari Traa eller eller noe ps2 el 3 , ds eller pc spill..
Tiara ~ jente-08 + maibaby-10 Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 På Apotek 1 har de masse små gaver til en rimelig penge. Selv kjøpte jeg en pk med 3 lip gloss til kr 99.- til en 13-åring i julegave. Kjøpte også til meg selv, og de var veldig bra til den prisen;)
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Å JA! Gi henne ei geit fra kirkens nødhjelp! Væææær så snill!
De tre gull Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 Den der stusset jeg litt ved og.. Har en jente på 11 selv , og hun sluttet med dukker for flere år siden..
Flate pupper Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2008 Ja, men hun ØNSKET seg jo slik en, jo!! :-D. (Mulig det var til 10-årsdagen hennes, da). I og med at hun er så bortskjemt kommer jeg til å få moren min på nakken hvis jeg gir veldedighet i hennes navn. Hun skal jo HA noe, må vite. Hun må FÅ noe, FÅ, FÅ, FÅ - urk, jeg blir uvel. Det var virkelig fristende, da. Må tenke litt på det, hehe. Skal høre hva mannen min synes om den ideen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå