power puff Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Gå inn på www.finn.no finnkode: 15772715 Jeg skal selge ut lageret, og det er fortsatt tid til og få det tilsendt før jul!
Frøken Freken Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hvilken størrelse tilsvarer de ullbuksene i s, m og l?
Nattinatta Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 aiai, de var tøffe! hva tilsvarer en str 74 i de ullbuksene??
power puff Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 Alt tøyet er nytt, vi importer fra Kina, USA og Australia. Dette er tøy som ikke finnes andre steder i Norge så vidt jeg vet. Vi har en gruppe på facebook som heter "barneklær", (den med bilde av 6 strømpebukser) her oppdaterer vi kontnuerlig som vi får inn nytt tøy. Så join gruppa vår om du vil! Str på ullebuksene er litt forskjellige, de er hjemmelaget og derfor helt unike! Men jeg bruker str. M på sønnen min på 6 mnd, str L er ca 1 år. På hver bukse har vi lagt med mål på buksa i livet og lengden på innerben. (se info på hvert bilde) God shopping!
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Her var mye fint! Sender du i postoppkrav?
power puff Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2008 Hei huldretussa! Det jeg pleier og gjøre er og sende varene i posten så snart jeg har fått pengene på konto da det er betraktlig billigere (25,-). Men hvis du synes det er litt risk så kan jeg godt sende det som postoppkrav. Jeg sjekket på posten.no og det ser ut som det koster deg 198 kr. Bare send en mail til meg [email protected] med bestilling og adresse
fiskelisken Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Nå ble jeg skikkelig ivrig. Så mange fine ullbukser da. Sendte deg en mail på finn jeg da Håper på svar.
power puff Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2008 Så bra at du likte varene! Mailen på finn er til søsteren min, så jeg skal gi beskjed til henne! Meld deg inn på gruppa vår på facebook, der oppdaterer vi sortimanget ofte med bilder. søk på barneklær (det er den gruppa med bilde av 6 strømpebukser)
power puff Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. desember 2008 Hvis du ønsker klær levert før julaften må det sendes senest 16 desember. Så det er fortsatt et par dager igjen og handle på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå