klumpen og gullet Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Har hatt mensen regelmessig etter fødsel, i åtte mnd, ca 5-7 dager hver gang. Men nå har jeg hatt mensen i over to uker, og det gir seg ikke. Kan nesten se ut som om det er "friskt" blod også. Jeg går så og si aldri til legen, og tenker er dette normalt, eller bør jeg sjekke det? Takk for svar! =)
FrøkenJ Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Vil vel ikke anbefale å ikke gå til legen,men da jeg sluttet med p-pillen så hadde jeg mensen i over 3 uker sammenhengende. Men da skal det sies at jeg ikke hadde noe regelmessighet eller noe. Ville kanskje ha ringt iallefall hvis du er usikker.
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 ja, ring legen og få deg en sjekk.
2hærligegutter Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har hatt blødninger i 6 uker nå. 8,5 mnd etter fødsel. Hadde 2 vanlige menstruasjoner før dette, har ikke hvert hos legen enda
Erisa* Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Jeg ville gått til legen og fått det undersøkt. Har du noen smerter eller har du hatt feber eller vært i dårlig form? I så fall bør du komme deg litt fortere til legen enn ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå