lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Lille gullet er 6 måneder og har fårr 2 små men veldig skarpe tenner,så nå er det biting for fullt i puppen,og det er så sinnsykt vondt,klarer ikke slappe av når jeg ammer han,så nå er det mme og flaske det går i,klarer ikke pumpe ut nok til et måltid heller,så nå er det slutt,men hvordan skal jeg få melka til å forsvinne???går det bare av seg selv visst jeg ikke gir han noe mer???har egentlig lyst å ha litt igjen nok til et måltid på kvelden/natta for da biter han ikke så mye....
Trulte76 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 for å miste helt melka så pumper du bare vekk værste sprengen. så vil du få mindre og mindre melk. Visst du skal beholde på kvelden/natta så er det vel bare å amme litt på kvelden. Trur ikke du mister helt melka da. men at du bare får lite melk. Er jo de som kun ammer på morgenen når de blir litt større, slutter ikke helt, men får en liten skvett da. Da jeg sluttet rett av så håndpumpet jeg bare ut sprengen i brystene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå