Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 I dag har jeg vært på UL, veldig veldig nervøs da det ble oppdaget en MA sist jeg var gravid. Men i dag gikk det flott, jeg skal ha tvillinger !!! :-) Er superlykkelig !! Håper det går hele vegen denne gang.... Ønsker dere alle en lykkelig førjulstid med mange positive tester !!! Klem
mortilgutt Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Å så fantastisk!!!! Gratulera SÅÅÅÅÅ mykje!!! Eg fekk og sett inn to egg, men det var bare det eine som klarte seg. Like vel så er det ikkje ein for lite.... Men DU så kjekt dett var! Då må du og din kjære ha så riktig ei god advents- og julefeiring - og sjå fram til to små nurk til sommaren/hausten!!!! STOR klem frå
Rose69 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Så fantastisk,Gitte :-) Gratulerer så mye.Og 2 da gitt! J ønsker deg et fint svangerskap.Og titt gjerne innom her da! Klem tilbake
lillebie på`n igjen Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Gratuler Gitte, hva var det jeg sa? det var fler der inne )
ikø29 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Oj!! Gratulerer med en fantastisk fin før-julsgave :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå