Gå til innhold

HJELP! glitter over hele huset. hvordan få det bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

guttungen fikk tak i en glitterboks og tømte det over alt.

stovsugerposen er full.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehehe, sorry, god jul!!! :D

Beklager men jeg ser det for meg!! *fnis*

Jeg tror jeg ville tatt en vaskefille dersom du ikke kan støvsuge det bort! :o)

Skrevet

...og passe på å ikke legge kluten på vasken på badet etterpå dersom man har en GU i nær fremtid, hehe :o) *tenke på ultramorsom historie fra her inne for lenge siden*

Skrevet

ja. le kan dokke det. :o)

vaskefilla smørte det heller mer over alt.

det er i dobbelsenga. i gangen, på badet, i stua og kjøkkent. vi bor i ei lita leilh.

he nettopp flytta, så scrapbook tinga mine har ikke fått en fastplass. so han ha vist fått tak i det værste han kunne finne ned i boksa mi.

Skrevet

Hehe, da må du nok som jeg må i dag - ut å kjøpe nye støvsugerposer (uærk, tiltaksprosjekt).

Artig med glitter i dobbeltsenga ja, uff, unnskyld at jeg flirer så nå - jeg skjønner egentlig fortvilelsen ganske godt...

Skrevet

hehe. ja eg hadde bere en sånn liten teip, og tok brukte det på et teppe. men vart fort lei. klesrulle skal bli. eg skal kjøpe det no snart

-eg sitte og er dritt sur på ungane som tømte eplejuice over glitteren i stua nettopp.

-no kom jenta med Nasse Nøffen sin og kosegkuten til meg, slik at eg kunne trøste meg. hehe (er no søte da)

Skrevet

tror nok både huset og dere kommer til å være litt glitrende ei stund framover..... temmelig vanskelig å få bort alt, selv om man prøver.....kommer nok bort til slutt.

Men å være glitrende er ikke så dumt... hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...