Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Gutten min må i barnehage før han fyller året å tenkte å høre hvordan deres erfaringer er på dette punktet! Hvor mange timer er deres barn i bhg? Hvilke rutiner har dere på mårran og etter bhg? Vært greit å vite hvordan andre gjør dette,jeg trenger litt pekepinner...
Ksenia & Anjem Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Har en sønn på 11 mnd i familiebarnehage. Det går kjempefint. Litt gråting i begynnelsen, men nå går det kjempefint. Samboeren tar seg av morgenstellet og leverer. Jeg begynner kl 7 hver dag så ingen er oppe da. Han blir levert kl 10, så henter jeg han kl 14 =)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Jenta mi begynte i familiebarnhage rett etter hun ble 11 mndr, foreløpig 50% men jobber med å få full plass...men de dagene hun er i barnehagen er hun fra kvart på 8 til halv 4, pappaen leverer og jeg henter.. morgenrutinen går for det meste på at jeg står opp med Thea, skifter klær og gir morgenmat, sambo står opp litt senere, tar ut hunden og dusjer..tar over evnt. gjenstående mating av dattera vår/ leker med henne mens jeg dusjer og steller meg, jeg stikker på jobb rett over 7 og pappaen gjør henne klar til barnehagen og leverer henne på vei ned til jobb (vi kunne sikkert forenklet disse rutinene, men når hun vet hvordan en åpner dusjen. så er det ikke barebare å ta den kjappe dusjen på morgenkvisten Funker veldig bra for oss ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Fungerte helt fint . Trivdes som bare det etter kort tid. Hun gikk ca 6- 7 timer pr dag i bhg, siden jeg var student.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå