verdensbestelillegutt-09 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hei. Venter barn i begynnelsen av mars, og trenger en vognpose, men hvilken er best? Voksi eller Odenwalder? Voksi kan jo brukes i bilsete, sto ingenting om Odenwalder kan det. Er det noen med erfaring som kan hjelpe meg? Takk.
verdensbestelillegutt-09 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2008 Evt andre poser. Har hørt om en fra Ticket to Heaven, hvem selger den? Og er den bra?
Skihild Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hei! Eg har bruka voksi til mine to eldste. Synes den har vore heilt perfekt! Men denne gongen så har eg faktisk kjøpt meg ein Oderwalderpose, og grunnen til det er at den er MYKJE lettare. Voksiposen er tung, men varm og god. Så no har eg begge, har ikkje fått testa ut Oderwalderposen enda. Har termin i februar. Har faktisk au kjøpt den dunposen Oderwalder har som er laga for å bruke i bilsete. Den er mindre og får plass i eit bilsete. Voksiposen blir veldig stor i eit bilsete, ville eg tru da men..... Lykke til i valget, trur du burde tenke gjennom bruken, og kjøpe pose etter det. Det er nok høg kvalitet på begge desse to vertfall.
wilma<3 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har ticket2heaven og er kjempefornøyd! Har hatt voksi, men syns den er stor, tung og klumpete! Har lagt et lammeskinn i bånn på posen så da er d nesten som "lammy". T2H (finns i 94 og 115cm) posen har fleece innvendig som gjør den lunere. Men sånn egentlig tror jeg T2H og odenwalder er ganske like gode. Tror "babyplaneten" har T2H ihvertfall.. sikkert fler og..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 en liten rettelse, voksi urban er ikke klumpete:-) men den gamle modellen er....
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 lillelille.no den har selefester og de har en nattpose med ull som kan brukes i bilstol. Vognposen har ullinnhold den kan brukes til dyne,leketeppe,vognpose,ammepute lett å ha med på tur. Ytterekk er øko tex behandlet så den tåler å være ut i regn,uten at lille mor/mann blir fuktig. Flere flotte desig å velge i, jeg er godt fornøyd med den og kan trygt anbefale den videre..
79fia Skrevet 23. desember 2008 #7 Skrevet 23. desember 2008 Voks urban er lett og god. Med den minste underdelen passer den perfekt i hele bagvognperioden -i hvert fall i Emmmaljunga Mondial. Har før hatt den gamle voksiposen, og dette er MYE bedre:)
togutter-08og10 Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 Kjøp en pose som har glidelås på midten, det er mye enklere en slike gammeldagse med to glidelåser på sidene. Det er også fint om posen kan snurpes sammen rundt hodet slik at det ikke kommer så mye trekk. Vi har en vanlig skinnpose som ikke kan snurpes sammen og nå som vi har byttet til sportsdelen blir han kald på skuldrene. Vi skal ut å kjøpe ny pose til uka. Enten odewalder lammy eller en pose som jeg ikke husker navnet på. sjekk lilleprinsen.no. De holder til i Bærum og jeg fikk mail om at man kunne dra å se på posene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå