WPW Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg blir gal her! De klør bare på natten, og da klør det noe sinnsykt! Noen som har tips om hva jeg kan gjøre? Jeg er så redd for at hemoridesalve skal gå i morsmelka...
Grillet kylling Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Du kan trygt bruke hemoridesalve . Den går ikke i melka! Iallefall ikke alcosanal;)
WildPrincess Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har brukt sheriproct + en krotisonsalve når det har vært heeelt ille. I de periodene jeg ikke har vist hvor jeg skal gjøre av meg fordi det klør så j... så har jeg også skyllt med vann etter hvert do besøk, klappet forsiktig tørt eller brukt føner... Dette hjalp etter noen dager. Men IKKE bruk såpe, det gjorde ting bare værre. Prøvde å bruke asan vaskeservietter med da ble kløen bare værre.
BEA-77 Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Prøv å tappe litt vann med grønsåpe i badekaret og sitt i dette en liten stund hver morgen og kveld. Dette tok knekken på hemoridene her. (har også lest at en kan smøre på honning, men det har jeg ikke testet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå