Gjest MMJ Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg legger henne for natta klokken 19.30 og hun sover til 06.00, da får hun pupp så står vi opp. Jeg legger henne ned igjen og sier det er natta. Og da sovner hun igjen, for halvanne til 2 timer, så er det grining IGJEN, så legger jeg henne ned og hun sovner osv... Det er slitsomt! Hva kan jeg gjøre med dette. Hun sier jo hun vil ha "poppa" (pupp), men det får hun ikke før klokken 06.00. Hvordan kan jeg få henne til å sove natta igjennom?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Sover hun i eget rom? Det bør hun.Og prøv å kutte ut pupp.Det er vanskelig, men det kan kanskje hjelpe. Evt gi litt homeopatisk middel (tror d heter Chamomilla D4 eller noe)...her ble junior et nytt menneske bla i forb m tannfrembrudd)Ble mye roligere. Rutiner er også viktig.Men det ser ut til at dere har det. Har hun plager av noe slag? Et vennepar har barn som ikke hadde en hel natts søvn de 2 første årene.De fant ut at det var medisinsk (probl m ørene,de fikk dren og d ble litt bedre) Går hun i barnehage?
Gjest MMJ Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Ja, hun går i barnehage. Har jo lyst til å slutte med puppen... men det er ikke så lett, hun ELSKER jo de, hehe Eget rom har hun ikke, vi sover hele gjengen, 2 barn og meg og pappaen på samme rom. Vi er midt i oppussingsprosjekt, men det er nok ikke så lenge til vi er ferdige. Får satse på at det ordner seg sa. Utrolig plagsomt å bli vekket hele natta, selv om hun sovner igjen,.. Takk for svar!
78'er Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Hadde samme problemet med gutten min, men han var mindre (ca 1 år). Eg slutta tvert med puppen, etter berre eit par netter sov han natta gjennom (stort sett i alle fall...) No var han kanskje ikkje så glad i pupp som jenta di, han ville berre ha om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå