Gå til innhold

Vil bare dele dette med dere jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 34 år gammel og venter mitt tredje barn i begynnelsen av juni 09.

Har vært stor-røyker(røyka 2-3 tobakspakker i uka) i 20 år....klarte å redusere litt i mine to første svangerskap,men røyka fortsatt 10 om dagen...Huff....heldig for meg at begge jentene mine er friske og raske unger uten....

Men....så skjedde et under for 1 uke siden....Jeg fikk rett og slett nok av den dårlige samvittigheten og alle de vonde tankene rundt det jeg gjorde for babyen min hver gang jeg tok en røyk og SLUTTET MOMENTANT der og da......Det som forbauser meg mest er hvor lett det egentlig var.....har ikke lyst på røyk engang og flyr nå rundt med verdens beste samvittighet og er MEGASTOLT av meg selv!!!!

Så jeg er et levende bevis på at det faktisk lar seg gjøre jenter!!!!For kunne jeg....ja da kan f.....meg(unnskyld uttrykket) alle!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE TIL DEG!!!!!!!

Jeg reøker selv ca 5-8 om dagen (ca 20 før jeg ble gravid) Har så dårlig samvittighet, men ikke enkelt å slutte.....

Men du ga meg virkelig et spark bak nå altså. Så nå får jeg bare prøve igjen! Må jo klare det for den lilles skyld!!!!

Bøyer meg i støvet for deg altså!!!

Skrevet

Tusen takk for det:))))

Ikke gi opp,og bare bråbestemm deg....gled deg til den gode feelingen du får etter et par dager!!!

Jeg tror du klarer dette!!!!

Støtteklem fra meg:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Ja alle sier det er så vanskelig å slutte, men eg var overaska øve kor enkelt da faktisk var... Mykje enklare å begynne selvfølgelig... Men egentli ingen problem faktisk... E berre ein dum unnskyldning å sei at da e jo så vanskelig for da e da ikkje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...