Gå til innhold

Jeg vil på ultralyd!!!!! Frustrert nå...

Anbefalte innlegg

Dette er bare et frustrasjonsinnlegg, for å få det ut:)

Jeg er gravid med barn nr 3, og har enda ingen termin, jeg er enten ca 16 uker på vei eller 18 uker på vei. Usikkert siden jeg har blitt gravid på p-piller. Legen min har henvist meg til UL, og spurt om å få den så tidlig som mulig siden terminen er såpass usikker.

Magen vokser og vokser og jeg har ikke hørt et kvekk fra sykehuset. så i dag ringte jeg, og de presterer å si at de har enda ikke satt meg opp til time, men det vil bil sansynligvis i uke 52 eller i uke 1!!! Hallo! Det er i romjula, og man vil jo gjerne kunne planlegge litt i forhold til reising, og ferie ellers... hvorfor kan de bare ikke gi meg en time ??? Og dessuten synes jeg det hørtes lovlig seint ut, da vil jeg jo være enten i uke 19 eller i uke 21... er nok bare jeg som er mycket utålmodig, men jeg syns det er lovlig seint å gi noen beskjed om en UL-time kanskje 1-2 uker før man skal reise. Må reise et stykke for å komme til nærmeste UL-sykehus. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!

Det var dagens utblåsning:) Ha ha....huff så hormonell. Men savner en termindato å forholde meg til...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har hatt problemer med å få time til det den og det andre pga for ite ansatte jeg tilhører...

Jeg orket ikke vente lenger så jeg bestillte meg time på volvat og fikk time på dagen. Det koster penger,men kan virkelig være vel verdt det. Noe å tenke på hvertfall!

Ida-26

Jeg har fått ultralyd 30.desember, og da er jeg 19 uker på vei. Det jeg har hørt er at det er vanlig å ha ultralyd mellom uke 18 og 21, så tror ikke det er litt vel sent uansett. Men selvfølgelig, du bør jo få vite det hvertfall 1 mnd tid i forveien slik at du kan få planlegge ferien din du og!=) Lykke til!

ja jeg fikk også UL 30.des nå, måtte ringe å mase litt. Det var nok mye hormoner ute å gikk da jeg skrev innlegget:=) ha ha! Jeg vil da være hmmm...regne regne... 20 uker eller 22 uker på vei. tror jeg, så det er vel akkurat innenfor grensa antakeligvis. Jeg har ennå ikke vært til skikkelig kontroll, det er bare jordmor her en gang i mnd, og denne mnd var hun syk... så det blir litt skummelt å komme på UL uten å ha hørt hjertelyd. Men det går sikkert helt fint:) Gleder meg! Lyke til til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...