Gå til innhold

Hun sier mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 6 mnd og 2 uker. Idag så var hun på kjøkkenet med mannen og laget middag, og imens sto han og snakket med henne og spurte om hun kunne si mamma. Hun har sagt noe som ligner noen ganger før, og hun gjorde det igjen idag.Eg gikk ut og begynte å ordne noe på disken bak henne. Hun hører meg prate, og mannen spør Hvor er mamma. Da snur hun seg og smiler til meg, og sier mama. Eg trekker meg tilbake litt og er stille og han spør en gang til .Hun snur seg og ser meg og sier mama en gang til.... og igjen og igjen. Og mannen mener at det er bevisst!

Og hun sa det hver gang eg var i nærheten resten av kvelden=)

Skrevet

så gøy:)

Mi var like gammel som di da hun begynte å si mamma. Hun yngste. Ho eldste var vel 8 mnd eller noe sånt.

Ho yngste hun begynte veldig tidlig å prate, og som 2 åring hadde hun stort ordforåd til å være en 2 åring:D Alltid vært veldig flink til å prate.

Så kanskje di også lærer tidlig å prate? Om det er noe i det altså

men er alltid gøy når de sier mamma og pappa :D

Ho eldste har alltid vært pappajente og sa faktisk pappa først ..

Skrevet

åååå så koselig da. jenta mi er 4 mnd....gleder med til hun vil si mamma første gang :)

Skrevet

så utrolig kjekt.. min eldste var rett over 4 mnd da hun sa mama... og når hun var 4.5 mnd sa hun mamma helt klart å tydelig.. var utrolig fasinerende..;) hun er nå 2.5 år og har pratet flytende siden hun fylte to år..

Skrevet

Ja, er så kjekt å se at de utvikler seg så fort=)

Skrevet

Å so morro=) eg gler meg til emil begynne å prata og....=)

Skrevet

oj oj, så koselig. merket jeg ble litt rørt og gleder meg noe fryktelig til lillegutt sier mamma til meg:)

Skrevet

Jeg var sikker på at minsten sa manamnam. Mens sambo mente han sa mamma, etter på har han sagt mamma mer og mer tydlig, han er 8,5 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...