Trulte76 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Gikk inn å bestilte en leke til lille til jul. skrev bare i beskjed den måtte komme før jul. hadde ikke gått en halvtime engang så hadde jeg fått mail om at den var allerede sendt ut fra lager med sporingsnr!! Det var kjapt og så sent på kvelden også. Nettopp bestilt altså. Vet ikke hva jeg ville med innlegget, men jeg ble bare så positivt overrakset bare
Matildesnusk + lille ups Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har også erfaring med at de er kjempeflinke! Det der var jo ekstremt raskt også da! Så bra! :-)
Trulte76 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 flaks hadde jeg også. bestilte sånn giraff leike med baller. Stod ubegrenset antall, og nå står det ikke på lager. Bestilte den jammen meg tidsnok da ja. Ville se om de hadde han her i butikkene før jeg bestilte..noe de ikke hadde..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Vi har fått lånt en slik giraff og Emilie elsker den!!! Alle andre barn som kommer hit og krabber direkte mot den!! Du har gjort et godt kjøp!!
Trulte76 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 det er godt å høre håper han blir fornøyd med den.
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Så bra, har også kjøpt sånn til lillegutt fra samme sted. Håper den blir like populær her.
Nattinatta Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Ja jeg sendte mail til de sent i går kveld. Og fikk svar i løpet av kvelden. Utrolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå