Gå til innhold

Elias Nathaniel, meninger?

Anbefalte innlegg

Hva syns du om Elias Nathaniel? Det er spesielt, men jeg liker det egentlig bedre å bedre for hver dag som går.

Typen foreslo Elias og jeg har hatt en fornemmelse over Nathaniel ei god stund og vurdert hit å dit om jeg liker det og har nå funnet ut at jeg syns det er veldig fint, men at Elias Nathaniel hadde jo vært en veldig fin og spesiell kombinasjon som jeg aldri har hørt om før ihvertfall..

Kom med din mening, evnt andre forslag?:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139268046-elias-nathaniel-meninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj, oj. du kommer til å bli slaktet. de hater slike "poppis"navn her inne!!!

Jeg for min del syntes det var veldig fint! Vi vurderte begge navnene selv! Fin sammensetning!

Lykke til men navnevalget, det er ikke lett! men det er jo litt gøy:)

Elias er ikke spesielt i det hele tatt. Elias er kjempepopulært for tida. Så hvis du ønsker et spesielt navn, bør du nok lete etter noe annet.

Jeg synes Elias er et helt brukbart navn selv om det ikke står på min navneliste.

Nathaniel er derimot ikke min greie i det hele tatt. Andre kan gjerne kalle barna sine Nathaniel så mye de vil for meg, men det er ikke min navnesmak. Jeg synes det er et feminint navn. Ligner for mye på jentenavnet Nathalie.

Annonse

Elias Nathaniel blir veldig "butter on fat", altfor mye av det gode etter min smak.

Elias er greit nok, men siden jeg ikke digger "poppis"-navn, havner det laangt bak på min liste.

Nataniel derimot, det heter min sønn og selvsagt elsker jeg det navnet:)

Synes det er fine navn begge to, (har faktisk vurdert Elias selv.)

men Nathaniel betyr "Guds gave" og Elias betyr "Jahve er Gud/ Gud er Gud", synes kanskje kombinasjonen blir litt overkill...?

Vel, det er min mening da, men ikke alle er like opptatt av betydningen av navn som meg....:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...