KarinB Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 her går det 3 timer, ser at mange har 4 timer og leser dette også..Hva gjør dere der ute???
jentelykke + guttelykke Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Siden vi begynte med grøt, har vi hatt 3 timer i melllom. Før det ammet jeg annenhver time. 3 timer er supert, og skulle det gå litt lenger mellom, så er greit for snuppa
Spent!!:) Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Har faktisk begynt å tenke på nettopp dette jeg også Her går det som oftest 3 timer. Han har 4 måltider om dagen og 1 om natta! Men når jeg tenker etter vil det muligens bli litt få måltider om vi skal la det gå 4 timer mellom hvert måltid. Han sover nemlig fra 19.00 til 09.00. Sånn ca da! men ofte begynner første måltidet 09.30! Her er måltidene (med litt slingringsmonn da:)) 09.30 mme 12.30 mme 15.30 middag + vann (får også tilbudt mme) 18.00 grøt + vann 18.45 mme Så får han mme en gang mellom 03.00-06.00...varierer veldig! Forresten så regner jeg grøt og mme som et måltid da...egentlig ikke så ofte han drikker noe særlig mme! Gjør han det er det fordi han ikke har hatt lyst på grøt...hehe:) hvordan ser deres dag ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå