Lukkelukken og bebibror Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Her går det mest i spaghetti og kjøttsaus, fiskeboller og fiskekaker Det er favorittene, ikke så veldig mye annet er populært... Hva liker DERES barn best?
tertilus Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Min er 10 mnd., men svarer allikevel. Mini her er småkresen og liker ikke hjemmelaget middag. Spaghetti med kjøttsaus og bondegryte (begge fra Nestlé) er favoritten. Kan noen ganger akseptere laks i urtesaus.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Ja, her går det foresten bare i hjemmelaget Noe annet er ikke akseptabelt her i huset nei
månesol Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Mini her er bare 8mnd'er men liker best potet i brun saus, evt med litt kjøttkake i. Hjemmelaget:-).
kitty08 Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Kan jeg bare skyte inn her og spørre hvordan dere gir f.eks. spaghetti og kjøttsaus til babyen? (om det kuttes i mindre biter eller i stavmikser, og gis det med skje, eller spiser han med fingrene ...?)
tertilus Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 kitty08: vi kjøper Nestlés åtte månedersglass. fin konsistens. gis med skje.
Erisa* Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Her gir vi middagsglass først, og så får hun smake av vår middag etterpå. Favorittene er Nestle spagetti i kjøttsaus og Favorittgryte med kalkun, samt kjøttkakeglasset fra småfolk. Her en dag hadde vi stekt fiskepudding til middag, det var veldig populært:)
pelleguri:) Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Hva som er favorittmiddagen vet jeg ikke, for her går alt ned på høykant Han spiser for det meste det vi spiser, bare det ikke er for "spesielt" og for mye krydder. Da får han middag på glass. Har prøvd mange smaker og han liker alt.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2008 Kitty08: Her er det vanlig hjemmelaget spaghetti, kuttet i buttesmå biter som gis med sånn babygaffel vi fikk til dåpen
camosilla Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Han spiser det vi spiser, og syns allt er like godt tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå