Gå til innhold

11 mnd - hva er deres barns favorittmiddag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det mest i spaghetti og kjøttsaus, fiskeboller og fiskekaker :P

Det er favorittene, ikke så veldig mye annet er populært... :P

Hva liker DERES barn best? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 10 mnd., men svarer allikevel. Mini her er småkresen og liker ikke hjemmelaget middag. Spaghetti med kjøttsaus og bondegryte (begge fra Nestlé) er favoritten. Kan noen ganger akseptere laks i urtesaus.

Skrevet

Ja, her går det foresten bare i hjemmelaget :P

Noe annet er ikke akseptabelt her i huset nei ;)

Skrevet

Mini her er bare 8mnd'er men liker best potet i brun saus, evt med litt kjøttkake i. Hjemmelaget:-).

Skrevet

Kan jeg bare skyte inn her og spørre hvordan dere gir f.eks. spaghetti og kjøttsaus til babyen?

(om det kuttes i mindre biter eller i stavmikser, og gis det med skje, eller spiser han med fingrene ...?)

Skrevet

kitty08:

vi kjøper Nestlés åtte månedersglass. fin konsistens. gis med skje.

Skrevet

Her gir vi middagsglass først, og så får hun smake av vår middag etterpå. Favorittene er Nestle spagetti i kjøttsaus og Favorittgryte med kalkun, samt kjøttkakeglasset fra småfolk.

Her en dag hadde vi stekt fiskepudding til middag, det var veldig populært:)

Skrevet

Hva som er favorittmiddagen vet jeg ikke, for her går alt ned på høykant :) Han spiser for det meste det vi spiser, bare det ikke er for "spesielt" og for mye krydder. Da får han middag på glass. Har prøvd mange smaker og han liker alt. :)

Skrevet

Kitty08:

Her er det vanlig hjemmelaget spaghetti, kuttet i buttesmå biter som gis med sånn babygaffel vi fikk til dåpen ;)

Skrevet

Han spiser det vi spiser, og syns allt er like godt tror jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...