Gå til innhold

Holder på å bli tullete i hodet mitt nå!!!! Flere som har barn som plutselig ikke vil legge seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun her på 9 mnd har plutselig begynt å hyyyyyyyylgrine når hun skal legge seg! Hun holder på å sovne ved siden av meg når jeg pupper henne, hun får smokken og jeg legger henne i egen seng før hun sovner ved siden av meg...

Dette har jo fungert greitt nå i mange mange mnd, men nå så hyyyyylgriner hun, og er rasende!!!! Hva i all verden skal man gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har vi det også. Han nekter å legge seg i sengen, da blir det grining. Før har han lagt seg greit, nesten uten en lyd. Har det pågått lenge Trultemora?

Skrevet

Hmm, vi har en på snart 10 mnd som også plutselig gråter så sårt når vi går ut av rommet hans..

Sovner fort når jeg står der og stryker ham litt på ryggen...

Prøver jeg å gå ut før han sover, ja da triller tårene.

Hmm, det er nok en fase de er gjennom, for han er mer mammasyk på dagene også.

Skrevet

Hun har holdt på med det den siste uka sånn ca! Hadde en liten sånn periode her for ca 1 mnd siden og, men kom jo oss over den!

Lurer på om jeg skla kjøpe sånn babysafe til henne? For hun setter seg opp eller reiser jo seg opp når hun våkner til, og da blir det jo 100 ganger verre å legge henne ned og!

Skrevet

Det er nok kanskje denne seperasjonsangsten de begynner å få i denne alderen, er det ikke?

Plages ikke med at hun skriker her, men hun reiser seg og står og ser etter oss. Må ruge henne så hun er nokså bortevekk før vi kan forlate rommet, eller står hun bare opp.. Men er hun skikkelig trøtt, så går dette som regel greit. Legger henne sjelden før hun er skikkelig trøtt. Det kan jo variere litt fra kveld til kveld, men ikke med så mye mer enn et par timer. Blir vel mer rutine på dette når hun begynner i barnehagen etterhvert, da må vi jo opp til fast tid og helst legge henne til fast tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...