Gå til innhold

Forlover i bryllup når jeg er 5 mnd på vei! KJOLE?

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten case! 14 feruar skal jeg være forlover i bryllupet til min gode veninne... da er jeg 5 mnd på vei, å har ike peiling på hvilken kjoe jeg skal ha på meg! har hørt at man må ha en fotsi kjole når man er forlover...noen som vet noe om det? vet evt hvor jeg kan kjøpe PEEEN-gravidkjoler eller om kanskje noen har å selge meg?

Fortsetter under...

Hva med å ta turen til en kjolebutikk der du bor? De er jo veldig dyktige å hjelpe. Det er så mange fine selskapskjoler nå som går av med et bånd e.l. under brystet. Da kan jo kjolen være litt større i mage området :D Lykke til.

OJ så nydelige kjoler diva x har!!! Tror jeg må ta en tur til Jessheim... vi bor i trondheim...det er veldig dårlig med mammaklær å oppdrive i denne byen, men en del kjolebutikker, å fikk mye inspirasjon nå, så tror jeg må ta meg en runde i byen en dag å prøve kjoler som er "litt" for stor;) Jeg er str. M nå. (36/38) i kjole... Tusen takk for tips=)

oi,der sa du noe..jeg skal jo i bryllup til nær venninne i slutten av juni,en mnd før termin..hmm,du får si ifra dersom du finner en lur ide' eller kan anbefale en butikk med tanke på størrelsen på min mage på den tiden... ettersom du forhåpentigvis har funnet en rålekker kjole til du skal være forlover..

lykke til! :)

• 1 måned senere...

Annonse

Jeg skal være forlover St. Hanshelga - 3 uker før termin!!! Har heldigvis en del penekjoler som er a-formet fra rett under brystet. Satser alt på at disse fortsatt passer... Heldigvis er det et relativt uformelt bryllup så slipper å tenke på lang kjole. Er langt mer bekymret for hvor lenge jeg klarer meg den dagen og selve talen... :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...