Nattinatta Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Er denne for kjedelig til en jente på 1 år? Står jo fra 6 -36 mnd. Men hva tenker dere med erfaring??
Nattinatta Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2008 haha, glemte link!! her er den jeg tenkte på: http://www.lekogles.no/shop.asp?p=28346294&imgGallery=2&imgActive=
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Syns den så fin og morsom ut jeg:) Var mye fint innpå den siden der:)
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har den til mine gutter på snart 1år.. Men de har egentlig aldri vist noe spessiel interesse for den. Men den er jo veldig kjekk med sanger og rim..
MaHe Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har kjøpt den på BR leker. Var 100 kroner billigere . 300 i november.
Nattinatta Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2008 Flott!! Skal ta meg en titt der da! Synes den er søt jeg, og morsom! Har lyst til å kjøpe til min på 6 mnd også...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Dattra mi elsker den bamsen:-) Fikk den da hun var 6 mnd, og den blir stadig dratt frem. Går jo litt opp og ned på hva slags leker hun er opptatt av, men hun har stor glede av bamsen når hun er i bamse-periodene sine!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 ups, glemte å si at hun er 1 år nå!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Artig bamse, men tipper jenta di blir fort lei. Ref. til mine erfaringer m slike leker. De blir bare liggenes her.Alt bortsett fra et lite piano med dyr som beveger seg oppå.Det kunne han spille på.Og han danset til også. Jeg hadde heller kjøpt noe hun kan bruke/leke med hendene.Mer kreativt.Gjerne med musikk hvis hun er glad i det.Her har junior allerede begynt å "spille" munnspill og gitar og andre enklere instrumenter.Vi er en musikalsk familie og han viste tidlig interesse for dette. Hva med dukke hun kan kle på og av? Eller lego (duplo) Veldig kreativt.De lærer utrolig fort disse smårollingene.Utfordre de! De elsker det!
Nattinatta Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2008 ja det var gode forslag! skal lete etter noe som en kan utfordre motorikken med! og det må nok være lyd!! noen konkrete forslag kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå