Gå til innhold

til dere som har 5 - 6 mnd gamle småtroll ved juletider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere gi til deres barn til jul? Altså fra foreldrene?

Er litt tom jeg... Hva er det en trenger fremover?

Blir det for dumt å kjøpe noe en trenger fremover? Får jo sikkert mye leker av andre, og selv så synes jeg det er begrenset med leker de trenger i den alderen.

Og dere som har hatt barn i den alderen. Noen tips?

Skrevet

Sønnen min fikk bilstol nr. 2 til sin første jul, da var han nesten 8 mnd.

Er jo kjempe kjekt å kjøpe noe de vil trenge etter hvert. Som f.eks. bilstol nr. 2, spisestol osv.

Vet ikke om vi skal kjøpe noe til snuppa til jul, vi har jo det meste etter storebror. Hadde tenkt til å kjøpe et lammeskinn til henne, men det får hun visst av noen andre til jul, så....

Ikke sikkert det blir noen gave på henne, hun får fra mange andre. Skjønner jo ikke noe av det.

Skrevet

nei så sant så sant!!

tenkte på å kjøpe noe som en trenger litt frem i tid.. og da er jo bilstol nr 2 lurt!

Andre ideer?

Skrevet

Snuppa vår er 6 mnd 27.desember og vi gir servise i porselen med navnet hennes på. Jeg fikk av mine besteforeldre da jeg var liten og har det ennå, så det hadde jeg lyst til å gi til mine barn...

Og så ønsker vi oss i plast av andre. ;P

I tillegg har jeg kjøpt en liten RØD Miele-støvsuger... Fordi jeg fikk en til innkjøpspris gjennom jobben. Helt uinteressant for henne nå, men jeg gadd ikke ha den stående i halvannet år. *ler*

Skrevet

hvor får du kjøpt slikt servise i prselen med navn?

Likte den ideen!

Skrevet

Jeg har også tenkt å være "fornuftig" denne jula, regner med at det uansett blir papiret som er mest spennende. Vi får penger av besteforeldrene som vi har tenkt å kjøpe bilstol for, så av oss får Sivert klær og reiseseng (familien min bor i en annen by og nå som han har vokst ut av bagvogna er dette kjekt).

Skrevet

hei, har en gutt på 5 månder, har kjøpt tripp trapp stol, og noen enkle leker, han får nåk det meste av besteforeldrene:)

Skrevet

Vi har kjøpt en sånn "gå-bil" som de går bak=) mange fine på toys´r´us! Har vi kjøpt noen bøker. Tenker litt på bilsetet også, må jo ha det etterhvert;-)

Skrevet

Vi tenkte også på en slik " gå-bil", eller det vil si jeg gjorde det. Men pappa'n synes det var litt tidlig å kjøpe nå... Men som sagt tidligere er det jo greit å kjøpe noe en trenger litt frem i tid!

Når kan en begynne å bruke en slik bil??

Gjest Mamma&gutten
Skrevet

Vi samler på hardanger bestikk til junior.Så til jul får han mer av det å sikkert noen leker :)

Skrevet

Reiseseng:) Hehe,er jo egentlig en presang til meg også. Mini åler seg og er ikke i ro ett sekund. Så nå kan jeg endelig rydde og lage mat utenat han har rota seg borti det hellige stereoanlegget til pappaèn;)

Skrevet

vi har kjøpt "gåbil" og en leke med masse farger og lyd på. Fordi hun har ingen leker fra før (dette er vår første unge;)). besteforeldrene kjøper en sann stol som du kan slå sammen så det blir bord framfor..:) og onkelen kjøper en flisdress i str 74 fordi det trenger hun..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...