Gå til innhold

Flere som har baby som lager "nifse lyder" på nettene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er voldsomt mye snorking, snøfting, surkling fra vår lille på 5 uker. Har sjekket henne hos barnelegen i dag, men da var hun i storform og vi hørte ingen pipelyder/surkling. Men på nettene......oh, my....

Ikke det at jeg ikke sovner av selve lydene(mannen min derimot), men jeg blir redd og tror hun er syk/skal kveles (høres noengang ut som hun hikster etter luft, men hun lever i beste velgående fremdeles). Noen ganger , spesielt om morgenen, har hun spesielt mye slim i luftveiene. Legen lyttet nøye på henne i dag, men da var hun ikke surklete.(typisk!) Bra er jo det, men hva med det jeg daglig/nattlig hører da??

Skrevet

Min gutt hadde veldig mye surkling og skraping i halsen de første 6 mnd, værst de 3-4 første månedene. Han hadde noe som het "løst strupehode", er ett medisinsk uttrykk som jeg ikke vet. Det ble slått fast på 6 ukers kontrollen. Var hos lege før dette, jeg tok han opp på mobilen min når han sov, og når han var veldig ille i våken tilstand, for det er jo typisk at han ikke var sånn når han var til sjekk. Han var ikke plaget av dette, men det hørtes ut som astma bronkitt til tider...... snorket fælt på nettene, både jeg og samboer slet med å sovne, jeg måtte ha soviro i det ene øret en periode. :-) Fikk beskje på 6 uker kontrollen at det kom til å forsvinne ved 6 mnd pluss/minus.. det varte nok litt lenger men mindre og mindre. Nå er han 9 mnd og det er så og si forsvunnet. Vet ikke om det er noe av det samme med din tulle da. Men ett råd er hvertfall å spille inn lydene hennes så du kan få legen til å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...