Gå til innhold

motorisk utvikling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt som snart blir 8 mnd,han har liksom allltid vært litt sent med det meste,han ruller nå fra rygg til mave,men ikke tilbake igjen,siter ikke selv enda,og trives ikke så altfor godt på maven i lang tid.han liker veldig godt og ligge på ryggen og leke og tittte.kjenner jeg blir litt bekymra jeg,ser jo andre med barn på samme alder som både krabber og reiser seg.

nen andre her i samme situasjon?

Skrevet

hei!

min gutt er 8 mnd og sitter heller ikke selv enda, han kryper rundt i ring og bakover, men ikke framover, og han er ikke noe interessert i å snu seg..vet han kan, men han gjør det nesten aldri...høres ganske likt ut som deg!?..tror ikke vi trenger åbekymre oss, de er vel bare fornøyde sånn som de har det..broren hans som nå er to år var også ganske treig, og nå løper han rundt og er helt lik som andre på sin alder..barn er veldig forskjellige..:)

Skrevet

takk for svar:)det er nok ingen ting og bekymre seg for nei,dem er vell bare late,he,he:)det blir uansett så man sammenligner med andre,det er ike så lett og unngå det,dem blir vell normale som alle andre,alle kan ike gå etter boka:)

Skrevet

jenta jeg passa i usa var passiv til hun var 8-9mnd (uten at far, barnelege eller mor, barnepsykolog bekymret seg. Hun lærte å snu seg, sitte og reise seg på samme uka. 14dager etterpå krøp hun..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...