Gå til innhold

gutten min nekter å spise middagsglass..tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er 8 mnd, og jeg gir han 6 mnd glass som er uten klumper,men han bare spytter ut og lukker munnen..virkelig nekter..han spiser brødskiv og grøt...noen som har noe tips..noen som smaker bedre enn andre?eller noe man kan blande i ?

Skrevet

Har akkurat samme problem som deg med jenta mi på snart 8 mnd og håper noen har noen råd. Vært gjennom alle glassene pluss prøvd å lage middag selv, men alt går ut.

Skrevet

Du har sikkert prøvd HIPP sine middagsglass, ett som heter Pasta Penne og en med nudler, skinke og grønnsaker. De er de eneste min gutt spiser, han elsker dem. De er fra 6 mnd.

Skrevet

Her er også Hipp sine de mest populære, særlig den med potet, mais og kalkun (6 mndr). 8 mndr-glassene er foreløpig ikke særlig populære her i gården.

Skrevet

Gutten min er snart 7 mnd og han vil heller ikke ha middagsglass som er kjøpt. Men jeg lager middag til han selv i store porsjoner og putter i frysen. Dette synst han er kjempe godt.

Skrevet

sliter med det samme. Men HIPP sin med mais, gulrøtter og kalvekjøtt går ned:)

Skrevet

Gutten min vil heller ikke ha middag for tiden, og han er 10 mnd...

Elsket de glassene fra Hipp som er nevnt her, men spiste også 8mnd-glass en god stund.

Så var han syk, og nå er det ingenting middag som frister...

Mon tro om jeg skal prøve de 6mnd-glassene igjen..?

De klarer seg jo godt på grøt, brød, melk og frukt, men må da vel begynne å spise litt middag snart!!

Skrevet

Flere av de i barselgruppa begynte føst å like middagsglassene når de fikk 8mnd glassene (da var de rundt 7 mnd tror jeg). Litt bakvent, men sånn var det:-)

Skrevet

Har du forsøkt nestle økologiske glass? Lillegutt her spiser kun 2 av de og 2 av hipp sine glass, stort sett alt annet kaster han opp av... Og brød kan vi bare glemme. Han spiser kanskje 3-4 biter og så er det prosjektilspying...

Det virker på meg som at økologiske glass er noe mildere i smaken, men jeg kan fint ta feil altså.

Den første som faktisk gikk ned her var pasta toscana, nestle økologisk. Og merkelig nok de 3 andre glassene er italiensk inspirert, så mulig vi har fått en skap italiener :)

Skrevet

Her likte han heller ikke middag, men når jeg dypper maten i litt fruktpure så spiser han... eller annenhver skje av hver. Etterhvert så tar jeg mindre og mindre fruktpure og da spiser han stort sett det meste.. og så får han heller fruktpure til dessert når han er ferdig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...