Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet hvor jeg får kjøpt denne på en norsk nettside??? Er gutten min på 9 mnd for stor for den?
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Tror det er den vi har. Der sto det på fra 9mndr, så gutten din er nok ikke for stor for den. Vet dessverre ikke hvor du kan kjøpe på nett, men du kan kanskje google den, så finner du det kanskje?
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 ja får prøve litt til, fikk bare opp utenlandske siter... men prøvde ikke så nøye før jeg spurte her. :-)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/KIDSA Her er den! Dette er i tillegg en veldig bra side, som til og med pakker inn gaven for deg og skriver til/fra-lapp på hvis du vil :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 De har den på Ringo-butikker ihvertfall!!
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Ja, nå har jeg bestilt den på nett jeg.. Ferdig med det liksom. :-) Julegave til lillegutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå