brooklyn Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg holder meg unna ferber-innleggene og er jeg en dårlig mor da jeg ikke vil amme mer. Hvilke holder du deg unna?
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Holder meg unna ferber jeg også.... dessuten holder jeg meg unna debatter om amming fordi jeg ikke har ammet selv :-) har jo ikke peil.
Sunniva78 har to små Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Samme her, Ferber holder jeg meg langt unna. Blir så provosert, så er redd jeg ikke klarer å skrive noe fornuftig svar på slike innlegg...
LadyBlackJack Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 ferber-innlegg, mme-innlegg, og mange innlegg som omhandler fast føde og ting som generelt er ment for mammaer til større babyer enn min, som bare er 11 uker.
2 hjertegull :) Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg ser på overskriftene om det er noe jeg tror jeg har peiling på og kan svare på.. Jeg burde kraftig holde meg unna ferber debattene ettersom jeg blir så engasjert og gjerne litt usaklig (ja, jeg vet det selv:) hehe), men det er ikke alltid jeg klarer det.. Ellers er det vel ingen debatter jeg bevisst styrer unna.. Jeg har ikke gitt mme, og har der lite å komme med.. Men ettersom Mia nå er blitt 9,5 mnd, så har jeg jo vært gjennom en del, og prøver mitt beste å gi svar hvis jeg kan...
Frøken Freken Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Jeg holder meg unna "hvor mye veier barnet ditt" og "hvilken størrelse bruker barnet ditt" - er lite relevant for meg å vite hva barna til 40 andre anonyme mennesker veier:) Ferber burde jeg holde meg unna, for jeg har ikke peil og det angår meg ikke, men jeg stikker nesa mi borti likevel. Har en tendens til å prøve å forsvare debattanter som får litt krasse svar.
Frøken Freken Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 ... men har lagt inn fjørti kommentarer om mme og amming, som jeg nesten var sykelig opptatt av da jeg ga opp amminga selv:)
CB-BabyBoy Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Vel jeg burde holdt meg unna Ferber; jeg er ikke ihugga motstander eller tilhenger, men er så lei av at folk dømmes nord og ned. Utenom det så er det vekt, lengde, hva har du på ungen din, hva er best av mm og mme osv osv - ganske mange egentlig. Jeg forsøker å se på overskriften om det er noe reelt jeg kan bidra med, dog er jo ikke sikkert folk som leser det ser det på samme måten
kitty08 Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 Ligger som regel unna Ferber, men synes også folk får litt vel hard medfart så har lyst å si noe, men ...gidder ikke. Prøver ellers å svare på om det er ting jeg husker jeg trengte hjelp om på en spesifikk tid, eller er det vel litt svaring i hytt og pine av min ekstreme erfaring ... HA HA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå