lalla2008 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg var på rugedag 14 i går og fikk negativ test. Jeg ringt Ullevål og de sa jeg kunne slutte på medisnene og vente meg mensen om et par dager. Så nå har jeg gjort det, MEN tenker tenk om jeg er det men det bare ikke vises enda?!?!?! Jeg tror ikke at jeg er gravid, men har jo hørt tidligere at folk ikke har testet før senere. Nå har jeg sluttet på medisinene, men har en ekkel følelse. Men Ullevål hadde vel ikke bedt meg slutte med medisinene hvis jeg ikke skal?!?!?! Man tar ikke blodprøve der som jeg har sett man gjør andre steder. Helt ærlig syntes jeg det faktisk er litt dårlig oppfølgning. Ingen å snakke med og ingen oppfølgningstime. Dette var et fryseforsøk, skal starte rett på et nytt forsøk når mensen kommer. Vet ikke om jeg orker, men samtidig orker jeg ikke vente heller.
lillelilly Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Hei! Ta kontakt med fastlegen din og be om å få ta en blodprøve hos han/henne da vel. Bedre det enn å føle seg usikker. Lykke til videre!
mortilgutt Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hei! Eg testa heller ikkje positivt på den 14.dagen. Dagen etter testa eg på ny, og då var det ein SVAK strek. Har ei veninne som er lege og er "prøver" Ho venta tre veker før ho testa. Så eg ville ikkje slutta med medisin, men hatt litt "is i magen" og venta nokre dagar før eg testa på ny. Eg er no 14+1. Lukke til!!! Ta GJERNE kontakt med fastlegen og be om blodprøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå