Gå til innhold

Er dere flinke til å komme dere ut å trille tur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så flink desverre.

Var mye flinkere med mine to første, men kan være for da hadde jeg trillevenninner å trille sammen med.

Nå kjenner jeg ingen som har baby og går hjemme. Så da kommer jeg meg ikke så fort ut å triller heller merker jeg.

Burde så absolutt gitt meg et spark bak.

Nå ligger lillegutt å sover, menst det er fint vær ute og jeg burde heller trillet en tur menst han sov..

Istedet så har jeg heller ryddet litt og gjort litt småting etter han la seg, og nå foran Dib så klart.

Det er mye kjekkere å ha noen å trille ilag med ja..savner det kjenner jeg..

Skrevet

Er vel relativt flink til det. Triller til og fra bhg til sønnen min 2 ganger om dagen (henting og levering). Også pleier det å bli en times tur i tillegg. I dag har jeg ikke lyst i det hele tatt. Har levert sønnen min i bhg men det er 9 minus ute, så koser meg inne i varmen : )

Skrevet

mine to de tar skolebuss frem og tilbake. Så hadde en av de gått i BHG så hadde jeg gjort som deg :)

Skrevet

Nix... Og det er rett og slett fordi jeg er lat. :(

Skulle og burde gått turer, men kommer meg ikke ut. :(

Skrevet

Nei, for da blir det bare opp og ned veien (150m). Riksveien går jeg ikke med barnevogn for det er så mye tungtransport og trafikk generellt.

Skrevet

Syns ikke det er så stas å trille på isete fortau og glatte veier. Dessuten liker jeg å få gjort litt husarneid mes tulla sover. Skulle ønske dagen hadde litt flere timer og at barnehagen var døgnåpen slik at jeg kunne få gjort alt jeg burde/ønsket/måtte/håpet. Da ville dagen min sett sånn ut:

-levere i barnehagen

-sunn frokost på rent og ryddig kjøkken

-trilletur 1-2 timer

-klesvask, husvask

-lese avisen, lese en god bok, strikke litt, lage ferske bakverk fra bunnen

-sunn lunsj sammen med en venninne eller to

-gjøre innkjøp og handle flotte klær til hele familien

-trilletur igjen 1-2 timer (rask gange denne gangen slik at kiloene forsvinner)

-trene litt på treningsstudio kanskje?

-lage middagen ferdig (næringsrik, balansert og fra bunnen)

-hente i barnehagen

-spise i ro og fred, samtale om dagen

-hvile en time på sofaen uten avbrudd

-leke med barna (full harmoni)

-leggetid (uten stress og tenners gnissel)

-voksentid med kos

-leggetid for de voksne (sove hele natten uten avbrudd)

Ikke så realistisk for min del!

Skrevet

hahaha Leah & Marcus & Tilda, den dagen hadde nok vart i 48 timer eller noe.. Men høres fantastisk ut.

Er også elendig til å gå tur.. er for lat, dessuten tuller han så fælt om nettene og skal i tillegg gjerne opp klokken 0500, så da må jeg bare sove litt når han sover + gjøre litt ting og tang i huset som jeg ikke får gjort når han er våken. Også er han så grei å legge i vognen, sovner momentant, trenger ikke å trille for å få ham til å sovne. Men har konstant dårlig samvittighet, har en del kilo som skulle vært gått bort på trilleturer... late late late meg.

Skrevet

hahaha, leah & marcus & tilda, dette tror jeg var dagens morsomste innlegg for min del......

Skrevet

Vi er vanligvis veldig flinke synes jeg, men det har blitt lite i det siste. Først har jeg vært syk i nærmere en uke og når jeg endelig ble frisk ble lillegutt syk, så nå har vi vært i fengsel i halvannen uke:( GLEDER MEG til å ut på tur igjen!

Skrevet

synes faktsik det var utrolig godt å lese det er flere som ikke triller så ofte. At det ikke er bare jeg som ikke gir ungen min frisk luft hver dag. Blir litt frisk luft..inn og ut av bilen, og butikken osv hehe.

Men han er da frisk, glad og fornøyd likevel ;)

Skrevet

gutten min er i vogna hver dag...vi er ute og triller eller er i sentrum og handler...så han får masse frisk luft....

synes d er deilig å komme seg ut jeg....han sover jo som regel en liten stund etter at jeg er kommet hjem også, så da får jeg gjort litt husarbeid...og jeg triller ofte alene, er seff kjekkere sammen med andre men innimellom er d godt å gå alene også synes jeg;)

Skrevet

Jeg triller frem og tilbake til barnehagen for og hente eldstesønnen min, sjeldent det blir noe mere enn det, for det blir litt over en time til sammen vær dag. har ikke ork til mere ihvertfall ikke når det er så kaldt. kjedelig og trille alene og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...